سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه آموزشی جلوه‌های ویژه بصری سینما با حضور کارشناس ایرانی هالیوود

amin-taghipour

کارگاه آموزشی جلوه‌های ویژه بصری سینما با حضور امین تقی‌پور کارشناس مطرح ایرانی هالیوود برپا می‌شود.

به گزارش سوره سینما، کارگاه آموزشی جلوه‌های ویژه بصری سینما با حضور امین تقی‌پور کارشناس مطرح ایرانی هالیوود، هفته آینده در کافه «هفت» و با همکاری روزنامه «هنرمند» برپا می‌شود.

آشنایی با تاریخچه و جایگاه صنعت جلوه‌های ویژه در دنیا، تحلیل روش‌ها و فرصت‌های شغلی در  این رشته، نرم‌افزارها، بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای یادگیری و تولید حرفه‌ای، تکنیک‌ها و ساختار کار، کار با رابط کاربر و نمایش توانایی‌ها و نحوه کار، جلوه‌های ویژه مخفی، سنگین و متوسط و کاربردهای هر کدام، امکانات تولید و صرفه‌جویی هزینه برای کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها، نقد تکنیکال چند فیلم شناخته شده با جلوه‌های ویژه، اقتصاد داخلی و جهانی در این صنعت و روش‌های درآمدزایی از جمله مباحثی است که در این کارگاه مطرح می‌شود.

بر اساس این خبر، این کارگاه آموزشی هفته آینده در کافه «هفت» و با همکاری روزنامه «هنرمند» برپا می‌شود و به دلیل محدودیت، علاقه‌مندان پس از رزرو و ثبت‌نام می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند ضمن آن که امکان بررسی موردی رزومه توسط مدرس این کارگاه آموزشی جهت کارآفرینی برای شرکت‌کنندگان وجود دارد.

علاقه‌مندان حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند جهت ثبت نام به آی‌دی اینستاگرام _cafehaft_ با شماره ۰۹۳۶۱۲۱۳۳۸۶ تماس بگیرند.

گفتنی است امین تقی‌پور دانش‌آموخته جلوه‌های ویژه از کانادا از سال ۱۳۷۱ سابقه حضور و تجربه در صنعت جلوه‌های ویژه سینما دارد. او به عنوان متخصص، سابقه همکاری با شرکت‌های مطرح ساخت و تولید جلوه‌های ویژه در فیلم‌هایی چون جنگ ستارگان، بلید رارنر، سیاره میمون‌ها، ایکس من، پارک ژوراسیک، خانه پرگرین و… در کارنامه دارد و همچنین به عنوان سوپروایزر جلوه‌های ویژه، دی ای تی و مدیر دیتا در پروژه‌های سینمایی فعال بوده است. تقی‌پور با پروژه‌های شرکت دیسنی، نتفلیکس، ای ال ام، پارامونت و پروژه جنگ جهانی پیتر جکسون همکاری داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>