سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب
در پانزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه عجیب مردی که دوستش او را گروگان گرفت

Maks15

در پانزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» رسول نجفیان میزبان بهمن پیرحیاتی است که ماجرایی عجیب و شگفت‌انگیز را از سر گذرانده است.

به گزارش سوره سینما، در پانزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که جمعه‌ ۲۷ تیرماه ساعت ۲۲:۳۰ بعد از اخبار شبکه دو سیما پخش خواهد شد، رسول نجفیان میزبان بهمن پیرحیاتی است که ماجرایی عجیب و شگفت‌انگیز را از سر گذرانده است. پیرحیاتی طی ماجرایی عجیب و وقتی برای بستن قراردادی کاری از خانه خارج شده بود توسط چند نفر گروگان گرفته شده و برای مدت ۴٨ ساعت در صندوق عقب یک خودرو زندانی می‌شود. ماجرای این گروگانگیری عجیب را در قسمت جدید «مکث» از زبان مهمان آن ببینید و بشنوید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، پرویز فلاحی‌پور، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوه‌نژاد، رسول نجفیان، داریوش کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>