سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «مزه» در مراحل پایانی تدوین

maze1

فیلم کوتاه «مزه» به نویسندگی و کارگردانی میثم محمدی در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «مزه» به نویسندگی و کارگردانی میثم محمدی و تهیه‌کنندگی فاطمه مختاری که فیلمبرداری آن هفته‌های گذشته در لوکیشن‌های داخلی و خارجی در شهریار انجام شد، در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.

فیلمنامه این اثر فضایی استعاری و نمادین دارد و ماجرای رسیدن یک کودک به آرزویی است که مدتها منتظر آن بوده است.

میثم محمدی از روزنامه‌نگاران و فعالان سینماست که بیش از ۱۵ سال سابقه نویسندگی، سردبیری و همچنین مدیریت رسانه‌ای پروژه‌ها در عرصه فرهنگ و سینما را دارد که قرار است این فیلم را برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده کند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده؛ «مزه‌ی هر آرزویی از دور جذاب است»

یاسین کرمی، آرین واعظی آشتیانی، فرناز زوفا، احمد نوریانی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: میثم محمدی، تهیه‌کننده: فاطمه مختاری، مجری طرح: محسن جسور، مدیر تولید: کمیل ارجمندی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا صلواتی، مدیر صدابرداری: احمد صابری، طراح گریم: فرشته سطوت، تدوین: کمیل ارجمندی، عکاس: عاطفه نوذری، طراح صحنه و لباس: رسول علیزاده، برنامه‌ریز: محمد باقری، منشی صحنه: زهرا عزیزی، دستیار کارگردان: محمد حسین حسینی، دستیار تولید: ایمان مومنی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>