سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۷:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«خوب بد جلف ۲» پنجشنبه ۹ مرداد در سینما آنلاین فیلیمو اکران می‌شود

khoob-bad-jelf-2-filimo

فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» ساخته پیمان قاسم‌خانی، پنجشنبه ۹ مرداد در سینما آنلاین فیلیمو اکران خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، در پی استمرار ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» به جهت کمک به این هنر-صنعت تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی است که در خلاصه داستان این کمدی آمده است: «گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی(فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگر های فیلم ارتش سری انتخاب می شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریبا همه چی را به هم می ریزند و……»

در خوب، بد، جلف ۲:ارتش سری، بازیگران به نامی چون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد ، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته‏اند.

کاربران فیلیمو می‌توانند با پرداخت ۱۵ هزار تومان به مدت ۸ ساعت از روز پنج شنبه ساعت ۲۰ فیلم سینمایی «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» را تماشا کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>