سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

«بی‌وزنی» در جشنواره بنونتو ایتالیا/ عرضه در شبکه نمایش خانگی از هفته آینده

Bi Vazni

فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد‌قادری به بخش مسابقه جشنواره بنونتو ایتالیا راه پیدا کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه؛ «بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد‌ قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته تاکنون موفقیت‌های زیادی در عرصه جهانی داشته است و ضمن نمایش در بیش از ده فستیوال بین المللی؛ جایزه ویژه هیات داوران جشنواره ماراتن یونان و جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را هم به دست آورده است و در جدیدترین حضورش در میان سی فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های مستقل بنونتو (BCT) در کشور ایتالیا، به نمایش در خواهد.

این فیلم که اکران آن همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها متوقف شد، از سه‌شنبه هفته آینده درشبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر می‌شود.

امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری سرمایه گذاران دومین فیلم سینمایی فرد قادری هستند و پخش بین‌المللی این فیلم را موسسه «پرشیا فیلم» به مدیریت علی قاسمی بر عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>