سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

حضور فیلم «نامو» در جشنواره هنگ کنگ

namo

فیلم «نامو» به کارگردانی نادر ساعی‌ور در بخش رقابت اصلی جشنواره فیلم هنگ کنگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما، چهل و چهارمین جشنواره فیلم هنگ کنگ به علت شیوع ویروس کرونا با چهارماه تعویق در مرداد ماه بصورت آنلاین برگزار می شود. این رویداد سینمایی فهرستی از آثار پذیرفته شده در جشنواره را با هدف حمایت از این آثار سینمایی منتشر کرد اما هیچ از یک فیلم ها به دلیل لغو جشنواره، نمایش فیزیکی یا آنلاین نخواهند داشت و تنها هیات داوران جایزه فیپرشی (انجمن بین المللی منتقدان سینمایی) و جایزه «فایربر» به صورت آنلاین به داوری و انتخاب برندگان اقدام خواهند کرد.

امسال فیلم «نامو» به کارگردانی نادر ساعی ور در بخش رقابتی اصلی (رقابتی سینمای جهان) این رویداد و همچنین نسخه ترمیم شده از سه فیلم از ساخته عباس کیارستمی شامل «بزرگداشت معلم»، «قضیه شکل اول، قضیه شکل دوم» و «دو راه حل برای یک مساله» در بخش کلاسیک جشنواره هنگ کنگ به نمایش گذاشته می شودو “مارگه و مادرش” ساخته محسن مخملباف و محصول ایتالیا و انگلستان نیز از دیگر انتخاب هاى جشنواره هنگ کنگ می باشد.

فیلم «نامو» (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است. بختیار پنجه ای ، سویل شیرگیر ، نادر مهدی لو ، ناصر هاشمی ، هادی افتخارزاده ، فیروز عاقلی ئ تارا آقاجانی بازیگران فیلم بیگانه هستند. پخش این فیلم با شرکت آرت هود اینتریمنت می باشد.

سایر عوامل فیلم «نامو» (بیگانه) عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، تدوین: جعفر پناهی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، مدیرتولید: سامان ایرانزاده، دستیار کارگردان: امیر اطمینان، مدیر روابط عمومی : علی پاکزاد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>