سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب
استقبال از «هیس!» نشانگر تاثیرگذاری است/

مطلبی: امیدوارم «ستایش ۲» با مخاطب ارتباط برقرار کند

saeed-motalebi

نگارش فیلمنامه مجموعه «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی ادامه دارد.

نگارش فیلمنامه مجموعه «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی ادامه دارد.

سعید مطلبی فیلمنامه‌نویس پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: همچنان مشغول نگارش فیلمنامه سریال «ستایش۲» هستم که در حال حاضر همزمان گروه در شمال کشور در حال تولید آن هستند. تقریبا فیلمنامه به نیمه رسیده و هنوز نمی دانم چند قسمت است. از کیفیت کنونی راضی هستم و امیدوارم مانند سری قبلی این سریال بتواند با مخاطبان گسترده‌ای ارتباط برقرار کند.

مطلبی درباره اینگه گفته می‌شود فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در سکانس‌های پایانی تداعی کننده فصل هایی از فیلم سینمایی «می‌خواهم زنده بمانم» نوشته وی است، گفت: به نظرم شاید هردو فیلمنامه در سکانس‌های پایانی تعلیق داشته باشند، اما رویکردشان متفاوت از یکدیگر است.

وی ادامه داد: در«می‌خواهم زنده بمانم» کاراکتر زنده می‌ماند، اما در «هیس» حکم انجام می‌شود. به نظرم خانم درخشنده به سراغ موضوعی حساس رفته و خوشبختانه از لبه تیغ هوشمندانه حرکت کرده است. استقبال مخاطبان از این فیلم نشانگر تاثیرگذاری آن و مفید بودن موضوع مطرح شده، برای جامعه است. سینما می‌تواند هوشمندانه ناهنجاری‌ها  را به تصویر بکشد و در جهت رفع آنها در جامعه قدم بردارد.

مجموعه «ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی و بازی نرگس محمدی، حدیث میرامینی، امیرمحمد زند و … برای پخش از شبکه سه آماده می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>