سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

مرکز مستند سوره موشن گرافی درباره نفوذ زبان فارسی در جهان می‌سازد

Mostanad-Soureh

مجموعه مستند موشن گرافی زبان و ادبیات فارسی به اهمیت و نفوذ این زبان در گستره جغرافیایی جهان و میزان تاثیرگذاری آن می‌پردازد.

سعید فرمانی مستندساز در گفت‌وگو با سوره سینما عنوان کرد: مستند موشن گرافی زبان و ادبیات فارسی به سفارش مرکز مستند سوره حوزه هنری در مرحله تحقیق و نگارش نهایی است و در ماه های آتی وارد مرحله بعدی خواهد شد.

وی تشریح کرد: این مجموعه قرار است در ۲۶ قسمت زیر ۱۵دقیقه‌ای در قالب موشن گرافی ساخته شود و پس از اتمام در رسانه‌های داخلی و فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی عرضه گردد.

فرمانی توضیح داد : این مستند با محوریت ریشه‌های زبان فارسی و ادبیات کهن و ذکر نمونه‌ها و حکایات، به اهمیت و نفوذ و گسترش و تاثیرگذاری این زبان در خارج از مرزهای ایران می‌پردازد.

وی افزود : قالب ساختاری این مستند به شیوه روایتگری تک راوی بوده و خروجی نهایی آن با جدیدترین متدهای موشن گرافی تا پایان سال جاری آماده خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>