سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۹ در ۱:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

«رندان تشنه لب» تاسوعا و عاشورا روی آنتن شبکه چهار می‌رود

rendan-teshne-lab

شعرخوانی عاشورایی شاعران محفل «در حلقه رندان» در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با عنوان «رندان تشنه لب» از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما، در این برنامه که به همت «سپهر سوره هنر» و «دفتر طنز» حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود ۱۳ نفر از شاعران مطرح کشور به خوانش اشعاری متناسب با حماسه حسینی می‌پردازند.

محفل شعرخوانی «در حلقه رندان» که اولین یکشنبه‌های هرماه در حوزه هنری انقلاب  اسلامی برگزار و اشعار طنز شاعران در آن خوانده می شود، هر ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با عنوان «رندان تشنه لب» برگزار شده و در آن اشعاری در وصف این حماسه بزرگ، توسط شاعران طنزپرداز کشور خوانده می شود.

در برنامه شب شعر«رندان تشنه لب» به مناسبت محرم امسال، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، محمدحسین مهدویان، سیدجواد میرصفی، عباس احمدی، شهرام شکیبا، امید مهدی‌نژاد، ناصر فیض، احمد بابایی، احمد علوی، محمد حبیبی‌کسبی، هادی جانفدا وعلی داودی اشعار عاشورایی خود را می‌خوانند.

مجری این برنامه که به خاطر شرایط خاص امسال، بدون حضورمخاطبان و تنها با حضور شاعران برگزار می شود، رسالت بوذری است و این برنامه در روزهای تاسوعا و عاشورا ساعت ۹ صبح و ۱۹ عصر از شبکه چهار پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>