سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

مجری جوان تلویزیون روی صحنه تئاتر

1

فاطیما بهارمست مجری جوان برنامه‌های کودک در یک نمایش روی صحنه می‌رود.

فاطیما بهارمست مجری جوان برنامه‌های کودک  در یک نمایش روی صحنه می‌رود.

بهارمست که با وجود جوان بودن، سابقه ۱۰ ساله در صدا و سیما دارد به سوره سینما گفت: خواسته ای که من از آقای وزیر دارم موضوع دور از انتظاری نیست. من هم مثل دیگران آرزوی ارتقاء فرهنگ کشورم را دارم. این عرصه شامل همه رسانه های جمعی مثل رادیو ، تلویزیون و سینما می شود و یک کودک یا نوجوان با همه آنها سر و کار دارد. پس شایسته است در جهت ارتقاء کیفیت کلی آن تلاش شود. باید توجه داشت که رسانه جمعی هم درست مثل آموزش و پرورش در پرورش یک کودک نقش دارد و اگر می خواهیم ایران آینده یک کشور فرهنگی باشد، باید پایه های آن را از کودکی بنا کنیم.

این مجری نوجوان درباره فعالیت این روزهای خود افزود : سه روز در هفته اجرای برنامه «فرش سپید» را بر عهده دارم و این روزها در تئاتر هادی عامل مشغول تمرین هستم. ما برای جشنواره آیین‌های سنتی آماده می شویم. در این نمایش نقش شیرین را دارم که مثل همه نقش ها در تئاترهای روحوضی دارای ویژگی های خاص این شاخه از نمایش است.

فاطیما بهارمست که بناست در کنکور ۹۳ شرکت کند درباره آینده خود گفت: دوست دارم بازی و اجرا و کارگردانی را در کنار هم ادامه دهم، اما اولویت من کارگردانی است. من در هنرستان درس خوانده‌ام و تا امروز هم سه فیلم کوتاه ساخته‌ام. آخرین آن «راز نقاشی من» نام داشت که تولید آن اسفندماه تمام شد.

بهارمست که کار خود را با اجرای برنامه‌های کودک شروع کرده، در قسمت‌هایی از سریال «مسیر سبز» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا هم بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>