سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

بیش از دو هزار هیأت در طرح «خیمه‌های رسانه‌ای محرم» شرکت کردند

satra-heyatonline

معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا با اعضای هیأت امنای هیأت آنلاین دیدار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ساترا، در این دیدار که با هدف قدردانی از اقدامات این رسانه در دهه اول محرم جهت پوشش مراسم هیأت های آنلاین برگزار شد، اعضای هیأت امنای هیأت آنلاین در خصوص دغدغه‌ها و مشکلات در این مسیر توضیحاتی ارائه کردند.

مهدی شاملو عضو هیأت امنای هیأت آنلاین با اشاره به مشکلات هماهنگی میان بخشی بین اپراتورها، هیأت ها و آموزش به آنها در خصوص نحوه پوشش آنلاین مراسم، اظهار کرد: در ایام محرم برای ایجاد همکاری بین بخشی و هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای متولی در جهت تسهیل دسترسی مردم به سرویس هیأت آنلاین جلساتی را برگزار کردیم که خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها، استقبال مردم از پخش آنلاین مراسم عزاداری بوده است.

وی در ادامه افزود: ما همچنین شاهد استقبال هیأت ها از طرح خیمه های رسانه ای بودیم تا جایی که آمار هیأت های حاضر در این طرح از ۲۰۰۰ هزار هیأت عبور کرد.

شاملو در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های هیأت آنلاین محدود به محرم نیست، توضیحاتی در خصوص برنامه های آتی این رسانه برای پوشش مراسم مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف ارائه کرد.

در این جلسه وحید فرهمند، معاون امور حقوقی و تدوین مقررات ساترا نیز ضمن ابراز خشنودی از استقبال مردم از طرح خیمه های رسانه ای از برگزاری یک سوگواره جهت تقدیر از دست اندرکاران در طرح خیمه های رسانه ای خبر داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>