سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۳۹۹ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

تقدیر مقام معظم رهبری از اشعار عاشورایی «رندان تشنه لب»

Rendan-Teshne-Lab

شاعران برنامه شعر خوانی «رندان تشنه لب» که در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه چهار پخش شد، مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، در این برنامه که به همت «دفتر طنز» و موسسه «سپهر سوره هنر» حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزارشد، ۱۳ نفر از شاعران مطرح کشور به خواندن اشعاری متناسب با حماسه حسینی پرداختند که امید مهدی‌نژاد و سعید بیابانکی از شاعران حاضر در این برنامه از تماس دفتر مقام معظم رهبری و ابلاغ پیام تشکر ایشان خبر دادند.

محفل شعر خوانی «درحلقه رندان» که اولین یکشنبه های هرماه در حوزه هنری انقلاب  اسلامی برگزار و اشعار شاعران طنزپرداز در آن خوانده می شود، هر ساله با فرا رسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان با عنوان «رندان تشنه لب» برگزار شده و در آن اشعاری در وصف این حماسه بزرگ، خوانده می شود.

در برنامه شب شعر «رندان تشنه لب» در محرم امسال، یوسفعلی میرشکاک، سعید بیابانکی، محمد حسین مهدویان، سید جواد میرصفی، عباس احمدی، شهرام شکیبا، امید مهدی‌نژاد، ناصر فیض، احمد بابایی، احمد علوی، محمد حبیبی کسبی، هادی جانفدا وعلی داودی، اشعار عاشورایی خود را خواندند که این برنامه شعرخوانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه چهار سیما پخش شد.

روز گذشته امید مهدی‌نژاد و سعید بیابانکی از تماس دفتر مقام معظم رهبری و ابلاغ پیام تشکرایشان به خاطر سرودن اشعار عاشورایی‌ای که در برنامه «رندان تشنه لب» خوانده بودند، خبر دادند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>