سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«کشیک سلامت» به موضوع واکسیناسیون آنفولانزا در ایام اپیدمی کرونا می‌پردازد

Keshike Salamat

نهمین برنامه تلویزیونی «کشیک سلامت» با موضوع واکسیناسیون آنفولانزا در ایام اپیدمی کرونا روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

به گزارش سوره سینما؛ نهمین برنامه «کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی میزبان دکتر پیام طبرسی متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری و دکتر سید حیدر محمدی مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل است تا واکسیناسیون آنفولانزا در ایام اپیدمی کرونا را مورد بررسی قرار دهد.

«کشیک سلامت» با هدف پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از نظام سلامت و مسئولان این حوزه شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روز، بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، گفت‌وگو و … است.

«کشیک سلامت» به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه سلامت هر هفته جمعه ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. بازپخش این برنامه جمعه ساعت ۲۳ و شنبه ساعت ۱۱ است.

مخاطبان «کشیک سلامت» می‌توانند از طریق صفحه رسمی برنامه در اینستاگرام به آدرس keshikesalamat@ مطالبات، عکس‌ها، ویدیوها، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با سازندگان این برنامه در میان بگذارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>