سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب
از همبازی بودن با مریلا زارعی لذت بردم/

احمدی: خوشحالم برای نقش‌های متفاوت سراغم می‌آیند

mehran-ahmadi

مهران احمدی بازی در فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» را در راستای متفاوت بودن کارنامه کاری‌اش دانست.

مهران احمدی بازی در فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» را در راستای متفاوت بودن کارنامه کاری‌اش دانست.

احمدی درباره تجربه بازی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار به سوره سینما گفت: در این فیلم نقش یک سید را از ۴۰ سالگی تا ۶۵ سالگی‌اش بازی کردم. طبعا گریم‌های متنوع و متفاوتی داشتم. این سید کارگر معدن مس است.

بازیگر «اسب حیوان نجیبی است» اضافه کرد: جذابیت این نقش برای من کارگر معدن بودن و فیلمبرداری در منطقه مس سرچشمه بود. نقش تکراری بازی نمی‌کنم بنابراین این نقش هم آنچه که می‌بایست در تفاوت و جذابیت دارا می‌بود برای من داشت. در سینما به همه آن چیزی که برای بازیگری می‌خواهی نمی‌رسی ولی شخصا خوشحالم که برای نقش‌های متفاوت سراغم می‌آیند. این می‌تواند برای یک بازیگر ویژگی باشد.

بازیگر مجموعه «تا ثریا» درباره نتیجه این فیلم و همبازی بودن با مریلا زارعی گفت: بی تکلف بودن فیلمنامه و در نهایت شمایل استاندارد آن برایم مهم است. «شیار ۱۴۳» اتفاق خوبی بود و نقش جذاب و متفاوتی در این فیلم به من سپرده شد. مریلا زارعی بازیگر شناخته شده و خوبی است و از همبازی بودن با ایشان لذت بردم. در سینما اولین بار بود همبازی می‌شدیم. ۱۵ سال پیش در یک تله فیلم همبازی بودیم.

احمدی فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی را آماده اکران دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>