سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ مهر ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

شهاب حسینی و مینا وحید برگزیده جشنواره فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکو شدند

shahab-mina

شهاب حسینی و مینا وحید به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد و‌ زن جشنواره فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

به گزارش سوره سینما، شهاب حسینی با فیلم سینمایی «هزارتو» و مینا وحید با فیلم سینمایی «بعد از ‌تو» به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد و‌ زن جشنواره فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکو را از آن خود کردند.

فیلم سینمایی «بعد از‌ تو» به کارگردانی فرهاد نجفی که با نام انگلیسی one night in tehran پیش از این هم در چند جشنواره بین المللی تحسین بود، این بار جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلمهای ایرانی سانفرانسیسکو دریافت کرد.

جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو (IFF) که از ۲۹ الی ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ در شهر سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا برگزار شد. این رویداد نخستین جشنواره مستقل فیلم های ایرانی خارج از ایران به شمار می آید که به هیچ سازمان و نهاد سیاسی یا مذهبی وابسته نیست. این جشنواره که در سال ٢٠٠٨ آغاز به کار کرده، رویدادی سالیانه به شمار می آید که فیلم های سینمایی و کوتاه مستقلی از سراسر جهان را که توسط فیلمسازان ایرانی و یا درباره ایران ساخته شده اند، به نمایش می گذارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>