سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«به وقت اربعین» در فیلیمو/ بیش از ۳۰ محتوا با موضوع اربعین حسینی

filimo-arbaeen

در سطر اختصاصی «به وقت اربعین» بیش از ۳۰ مستند، فیلم، سریال و فیلم کوتاه با موضوع اربعین حسینی در فیلیمو قرار گرفته است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، همزمان با اربعین حسینی و عدم برگزاری هیأت‌ها و مراسم‏ های مذهبی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و محروم شدن عزاداران حسینی از پیاده روی اربعین،فیلیمو با انتشار بیش از ۳۰  محتوا جدید مذهبی با موضوع اربعین و امام حسین (ع)، حال و هوای حسینی را به خانه دوستداران اهل بیت آورده است.

در این سطر اختصاصی به نام «به وقت اربعین»، مستند، فیلم، سریال و فیلم کوتاه قرار گرفته است که از این محتواها می‏توان به جرم یحیی، رستاخیز، میهمان، قصه‏های کربلا، پیشکش ایرانی، معبر، راه دل و ….اشاره کرد.

ردیف به وقت اربعین، در فیلیمو تشکیل شده از بهترین  مستندها و سریال‏های مراکز و موسسات فرهنگی و انقلابی مانند اوج، صف، موسسه رسانه تصویری سوره و سفیر فیلم است که در جشنواره های مختلف حضور داشته و جوایز مختلفی را دریافت کرده است.

گفتنی است علاقمندان می‏ توانند برای تماشای این سطر اختصاصی به نشانی filimo.com/r/arbaeen مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>