سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مهر ۱۳۹۹ در ۹:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب
در پنجاه‌وچهارمین قسمت از فصل سوم برنامه «مکث» ببینید:

قصه خانواده‌ای که تصمیم گرفتند ۲۰ کودک معلول ذهنی داشته باشند

Maks-S3E54-1

در قسمت پنجاه‌وچهارم از فصل سوم برنامه «مکث» سعید شیخ‌زاده میزبان زنی است که با کمک دختر و همسرش از بیش از ۲۰ کودک معلول ذهنی نگهداری می‌کنند.

به گزارش سوره سینما، پنجاه‌وچهارمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» سه‌شنبه شب حوالی ساعت ١٩ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در هفته هشتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده سعید شیخ‌زاده مجری و راوی خواهد بود.

در این برنامه سعید شیخ‌زاده میزبان زنی به نام انیس شاه‌رحمانی است که ماجراهای تلخ و شیرین بسیاری را در زندگی از سر گذرانده است. شاه‌رحمانی مدتی بعد از ازدواج متوجه اعتیاد همسرش می‌شود و بارها و بارها به او کمک می‌کند تا اعتیادش را ترک کند و به سختی و در حالی که بار اقتصادی زندگی و بزرگ کردن فرزندان بر دوشش بود در نهایت موفق به این کار می‌شود. شاه‌رحمانی طی اتفاقی با کودکان بی‌سرپرست معلول ذهنی آشنا شده و شروع می‌کند به همکاری با موسساتی که از این کودکان حمایت می‌کنند و ابتدا سرپرستی یک کودک را بر عهده می‌گیرد و بعدها با کمک دختر و همسرش کودکان بیشتری را به سرپرستی می‌پذیرند و در حال حاضر از بیش از ٢٠ کودک معلول ذهنی نگهداری می‌کنند. روایت زندگی این زن صبور و مهربان را امشب در «مکث» ببینید و بشنوید.

Maks-S3E54-2

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>