سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهمانان هفته جاری برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» مشخص شدند

40tike

امیر نیکیار، بهروز مقدم، مهدی ظهوری، اصغر سمسارزاده، رامین ناصرنصیر و تورج نصر در این هفته مهمان برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» خواهند شد.

به گزارش سوره سینما، برنامه «چهل تیکه» همانند هفته‌های گذشته پخش خود را از روز شنبه ۲۶ مهرماه با گلچین برنامه اکبر عبدی آغاز کرده و امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه میزبان امیر نیکیار بازیگر و سینما و تلویزیون که در بین مخاطبان تلویزیون به خاطر بازی در شخصیت «آقانیکی» شناخته شده است و بهروز مقدم مجری پیشکسوت تلویزیون خواهد بود.

دوشنبه ۲۸ مهرماه مهدی ظهوری به «چهل تیکه» خواهد آمد.

سه شنبه ۲۹ مهرماه اصغر سمسارزاده بازیگر تئاتر، رادیو، سینما و تلویزیون مهمان «چهل تیکه» خواهد شد.

چهارشنبه ۳۰ مهرماه بار دیگر گلچین برنامه، قسمت مربوط به سیروس مقدم پخش خواهد شد.

در روز پنج شنبه ۱ آبان ماه رامین ناصرنصیر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به «چهل تیکه» خواهد آمد و بالاخره در آخرین روز هفته، جمعه ۲ آبان ماه تورج نصر صداپیشه، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون که بیشتر در بین مخاطبان تلویزیون به خاطر صداپیشگی نقش «لورل» در مجموعه فیلم های «لورل و هاردی» معروف است مهمان «چهل تیکه» خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از شنبه تا روز جمعه در ساعت ۲۳ شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>