سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
انتقاد از فیلمنامه‌های ضعیف/

رضا ناجی: نقش حاشیه‌ای بازی نمی‌کنم، کم‌کار شده‌ام

reza-naji

بازیگر فیلم سینمایی «ترنج» تاکید کرد به دلیل مناسب نبودن پیشنهادهای بازیگری ترجیح می‌دهد فعلا مقابل دوربین نرود.

بازیگر فیلم سینمایی «ترنج» تاکید کرد به دلیل مناسب نبودن پیشنهادهای بازیگری ترجیح می‌دهد فعلا مقابل دوربین نرود.

رضا ناجی به سوره سینما گفت: از آغاز امسال فیلمنامه های زیادی به دستم رسیده ، اما نتوانستم قبول کنم. من مدت هاا ست نقش های اول و دوم فیلم ها را بازی می کنم و کمی برایم سخت است در نقش های حاشیه‌ای قرار بگیرم.

وی افزود: این روزها فیلم می بینم، فیلمنامه می خوانم و در کل از دور به سینما نگاه می‌کنم، چون از اساس پیشنهادهایی که به من می شود مربوط به من نیست. نقش هایی دور از ذهن که نمی دانم چطور من را برای آن انتخاب کرده اند یا شخصیت هایی که حق مطلب آنها به درستی در متن ادا نشده است.

بازیگر اغلب فیلم های مجید مجیدی در چند سال اخیر بیان داشت: من فیلم های اجتماعی و تاریخی را دوست دارم و به گمانم سلیقه ام از سلیقه مردم دور نیست. پس چه بهتر که مدیران دولتی و فرهنگی جدید نیز توجه به خواست مردم را در صدر برنامه هایشان قرار بدهند.

رضا ناجی با بازی در فیلم سینمایی «بچه های آسمان» به شهرت رسید و از دیگر فیلم های او می‌توان به «باد در علفزار می پیچد»، «یک سطر واقعیت»، «ترنج» و … اشاره کرد. «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت به زودی اکران عمومی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>