سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۹ در ۵:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
در اولین حضور جهانی؛

فیلم سکانس پلان «۵۲ هرتز» به جشنواره اسپانیا راه یافت/ رونمایی از تیزر

52hertz

فیلم «۵۲ هرتز» که به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان ساخته شده است به جشنواره «تِرِسا» در اسپانیا راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، «۵۲ هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان و در یک برداشت ضبط شده و یکی از چالش برانگیزترین فیلم‌هایی است که وى تا بحال آن را تولید کرده است و به تازگی تیزر این فیلم رونمایی شده است.

این فیلم داستان انسان هایی است که سرنوشت خود را با یک تصمیم که در لحظه گرفته می‌شود تغییر می‌دهند.

فیلم «۵۲ هرتز» به تازگی به دهمین جشنواره «تِرِسا» در اسپانیا راه یافته است. تِرِسا شهری با میراث فرهنگی مهم است که در بارسلونا اسپانیا واقع شده و در دهمین دوره از برگزاری این فستیوال پذیرای بیش از ١٨٠٠ فیلم از سراسر جهان بوده که «۵۲ هرتز» جزو ۵٧ فیلم نهایی از بین این آثار انتخاب و به بخش نهایی راه پیدا کرده است.

52hertz-poster

جشنواره «تِرِسا» از ٢١ تا ٢٧ اکتبر بمدت یک هفته در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

اصغر عباسی که دانش آموخته انجمن سینماى جوان و دانشجوى کارشناسى ارشد رشته سینما است سابقه ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و مستند دارد و جوایز معتددی کسب کرده است.

برخی از عوامل فیلم «۵۲ هرتز» عبارتند از: نویسندگان: اصغر عباسی، مصطفی بیرانوند، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه‌کننده: نرگس زارع، مجری طرح: اکبر عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرزین ابراهیمی، صداگذار: سامان شهامت، صدابردار: جابر انصاریان، طراح صحنه و لباس: طناز رضایی، طراح چهره پردازى: مهدیس هاشمی، تدوین: اصغر عباسی، جلوه های ویژه و اصلاح رنگ: وحید ربانی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکاس: نفیسه مدرسی، ترجمه زیرنویس: صالحه ناظری، پخش از: مآفیلم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>