سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۹ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلمنامه «کیک هویج» به اسپانیا راه یافت

cake-havij

فیلمنامه «کیک هویج» به نویسندگی ایمان داوری به بخش رقابتی نهمین دوره یک جشنواره بین‌المللی در مایورکای اسپانیا راه یافت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه؛ «کیک هویج» به نویسندگی ایمان داوری در بخش نهایی جشنواره Evolution! Mallorca پذیرفته شد که جزو ۵٠ فستیوال برتر جهان در سه سال متوالی از نگاه مجله Movie Maker محسوب می‌شود و نهمین دوره این جشنواره از ۲۳ تا ۲۹ اکتبر در پالما ده مایورکا (Palma de Mallorca) اسپانیا برگزار خواهد شد.

ایمان داوری در  سال‌های گذشته نیز با فیلمنامه «خوابِ بیدار» کاندیدای بهترین فیلمنامه بلند از چند جشنواره بین‌المللی شده بود.

داورى یکى از فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان و مستقل کشور است که تاکنون بیش از دهها فیلمنامه کوتاه و بلند و همچنین فیلم‌هاى کوتاه او در جشنواره‌ها و رویدادهاى بین المللى حائز دریافت جایزه و همچنین راهیابى به مراحل نهایى فستیوال‌‌ها شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>