سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۹ در ۴:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

بررسی نقش نهادهای صنفی در ترویج سینمای انقلاب و دفاع مقدس در برنامه «افق سینما»

elahi-ofogh-cinema

برنامه تلویزیونی «افق سینما» جمعه نهم آبان با حضور سیدضیا هاشمی نقش نهادهای صنفی در ترویج سینمای انقلاب و دفاع مقدس را بررسی می‌کند.

به گزارش سوره سینما، برنامه تلویزیونی «افق سینما» در جدیدترین برنامه خود، جمعه نهم آبان ساعت ۱۶ با موضوع نقش نهادهای صنفی در ترویج سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه در بخش اول میزبان سیدضیا هاشمی، رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران است و در بخش دوم با حضور سید رسول منفرد مسئول اکران های مردمی یازدهمین جشنواره فیلم عمار، پیرامون جوانگرایی و جشنواره های سینمایی به بحث و گفتگو می پردازد.

«افق سینما» که کاری مشترک از شبکه افق و انجمن سینمای انقلاب و دفاع‌مقدس است، با هدف معرفی و بررسی چالش های موجود در سینمای انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس و مقاومت به‌صورت ترکیبی تولید می‌شود و در برگیرنده گفت‌وگوهای کارشناسی و تحلیلی پیرامون موضوعات مختلف و نیز بخش‌های تصویری متنوع است.

اجرای این برنامه بر عهده سعید الهی؛ کارشناس سینما و رسانه است و تهیه‌کنندگی آن را علی اکبرکرد بر عهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>