سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
مازن معضم کارگردان و بازیگر لبنانی عنوان کرد:

طراحی بخش «سیدالشهدای مقاومت» در جشنواره فیلم مقاومت امری در خور تقدیر است

mazenmoadam

مازن معضم گفت: نیاز است فیلم‌هایی ساخته شود که در آنها نقش رهبری شهید قاسم سلیمانی در محور مقاومت و دستاوردهای بزرگ ایشان به نمایش گذاشته شود.

مازن معضم کارگردان و بازیگر لبنانی با اشاره به نقش مهم شهدای محور مقاومت در بیداری اسلامی و عزت امت اسلامی، به سوره سینما گفت: هر اقدامی برای پاسداشت شهدای محور مقاومت و تکریم آنان انجام شود، باز نمی‌تواند ایثار آن بزرگواران را جبران کند اما هنرمندان باید با تولید آثار مخصوصاً در سینما، به مقام شامخ این افراد ادای احترام کنند.

وی افزود: باید بدانیم هر اقدام فرهنگی و تکریمی که برای پاسداشت فداکاری شهدا انجام می‌شود، به اندازه ذره‌ای در برابر عظمت روحی آنان است.

معضم با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، طراحی و اجرا بخش «سیدالشهدای مقاومت» را اقدامی در خور تقدیر دانست و با اشاره به شخصیت متمایز شهید حاج قاسم سلیمانی در تحولات منطقه و تقویت محور مقاومت، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس از شهدای بزرگ و گرانبهاترین شهدای محور مقاومت هستند که باید تکریمی در خور نام و شخصیت این افراد برایشان برگزار شود.

این کارگردان لبنانی با بیان اینکه قطعاً هیچ فردی نمی‌تواند نقش شهید سلیمانی را در منطقه ایفا کند، تصریح کرد: نیاز است فیلم‌هایی ساخته شود که در آنها نقش رهبری این شهید بزرگوار و البته شهید ابومهدی المهندس در محور مقاومت و دستاوردهای بزرگ آنان به نمایش گذاشته شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>