سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

تیزر فراخوان جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی منتشر شد

Farakhan-Razavi-Fest

تیزر فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با طراحی و ساخت هدیه خسروی و با صدای حسین شمس منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی؛ این رویداد سینمایی تا یکم آذر ۹۹ پذیرای آثار فیلمسازان در بخش های فیلم کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی، فیلمنامه و فیلمسازان نوجوان است. همچنین بخش ویژه فیلم های موبایلی نیز با پذیرش فیلم های مردمی از ۵ استان گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و قم برگزار می شود.

تیزر فراخوان این رویداد با طراحی و ساخت هدیه خسروی و صدای حسین شمس با معرفی بخش های مختلف جشنواره به تازگی منتشر شده است.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال برگزار می شود. ثبت نام و شرکت در جشنواره از طریق سایت www.golestan.shamstoos.ir امکان پذیر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>