سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ آبان ۱۳۹۹ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

حضور داریوش مؤدبیان در دوشنبه‌های نقد کتاب سوره

naghd-ketab-soureh

به همت معاونت پژوهشی دانشگاه سوره و با همکاری دانشکده هنر دانشگاه، پنجمین جلسه نقد کتاب سوره با حضور داریوش مؤدبیان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه و با همکاری دانشکده هنر، پنجمین جلسه نقد کتاب سوره، دوشنبه ۲۶ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در این برنامه، کتاب آخر از مجموعه «طنزآوران جهان» گردآوری و ترجمه داریوش مؤدبیان و با حضور اصغر نوری (مترجم و مدرس دانشگاه) با میزبانی رامتین شهبازی از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به صورت مجازی به بوته نقد گذاشته خواهد شد.

داریوش مؤدبیان سال هاست است که بر مجموعه طنزآوران جهان متمرکز است. مجلد آخر این مجموعه که پانزدهمین شماره آن محسوب می شود به تازگی توسط نشر گویا منتشر شده است. این کتاب به دو نمایشنامه از دیوید ممت نمایشنامه نویس حال حاضر آمریکایی می‌پردازد. در این جلسه ضمن مرور آثار مؤدبیان در این مجموعه ها، اصغر نوری مترجم حوزه ادبیات نمایشی و داستانی و مدرس دانشگاه درباره ویژگی این آثار سخن خواهد گفت.

دانشگاه سوره با هدف آشنا سازی دانشجویان و علاقمندان به آثار علمی در حوزه هنر و در راستای رسالات آموزشی و پژوهشی خود این سلسله برنامه را تدارک دیده است. به همین منظور عموم علاقمندان به صورت آزاد می توانند روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۸:۰۰ با مراجعه به سایت دانشگاه سوره به آدرس www.soore.ac.ir  با انتخاب اعلان افقی این نشست به شکل مستقیم وارد صفحه برگزاری برنامه شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>