سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۹ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور موفق فیلم سینمایی «اسکی باز» در جشنواره‌های بین‌المللی

The-Skier

فیلم سینمایی «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی تا کنون در چندین جشنواره‌ بین‌المللی حضور داشته و موفق به کسب جوایز متعدد شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی «اسکی باز» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، تا کنون حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته است که می‌توان از این میان به حضور در بخش رقابتی بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم المپیا در کشور یونان اشاره کرد که موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره نیز شد. از دیگر جوایز این فیلم می‌توان به دریافت جایزه نقره‌ای دهو از ۲۱ امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار اشاره نمود. همچنین این فیلم از نامزدهای دریافت جایزه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی کودک شارجه بود.

دیگر حضورهای بین‌المللی این فیلم عبارتند از: جشنواره بین‌المللی فیلم کمبریج در کشور انگلستان، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک یونیورسال ترکیه، جشنواره آی اف آی ایرلند، جشنواره کودک کلکته هند، جشنواره فیلم ایرانیان سوئیس، جشنواره یونیورسال کیدز کشور ترکیه، جشنواره ریمباو دو سینمای کشور فرانسه و همچنین جشنواره فیلم ایرانیان لندن.

«اسکی باز» همچنین در سال ۱۳۹۷، کاندیدای جایزه‌ آکادمی آسیا پاسیفیک شد.

این فیلم در سی امین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان، با دریافت هفت پروانه زرین، پرافتخارترین و بهترین فیلم این جشنواره شد.

«اسکی باز» به ایرلاین‌های هواپیمایی از جمله امارات، ترکیش و قطر و همچنینن تلویزیون کشور یونان فروخته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>