سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۹ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سه انیمیشن جدید سازمان اوج در راه تلویزیون/ ادامه پخش «شهر موشکی»

shahre-mooshaki-site

غیر از «شهر موشکی»، سه سریال انیمیشن از تولیدات مشترک صداوسیما و سازمان هنری رسانه ای اوج به‌زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، انیمیشن‌های «آرمن»، «قصه‌های عمو رحمان»، «کارتونی‌ها» از تولیدات مشترک سازمان هنری رسانه ای اوج و صداوسیما به‌زودی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش می‌شود. «شهر موشکی» نیز از تولیدات این دو مجموعه درحال پخش از شبکه پویا است که با استقبال خوب از سوی کودکان روبرو شده است.

«آرمن» به کارگردانی محمدرضا حسایی و حسین صفارزادگان و تهیه کنندگی محمد مهدی مشکوری اولین انیمیشن ابرقهرمانی در ایران است که توان رقابت با انیمیشن های خارجی را دارد.

«کارتونی‌ها» به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی میلاد حاجی مشهدی به آموزش تفکر اقتصادی در میان کودکان می‌پردازد.

«قصه‌های عمو رحمان» به کارگردانی میکائیل براتی و تهیه‌کنندگی میلاد حاجی پروانه که از تکنیک سه بعدی بهره می برد دیگر انیمیشن از تولیدات اوج است که زندگی امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در کودکی را روایت می‌کند.

shahre-mooshaki-poster

«شهر موشکی» به کارگردانی رسول آذرگون و تهیه کنندگی میلاد حاجی پروانه نیز که از شبکه پویا در حال پخش است، جزو انیمیشن های پرمخاطب شبکه پویاست به گفتمان مقاومت در میان کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

سه انیمیشن سریالی «آرمن»، «کارتونی‌ها» و «قصه‌های عمو رحمان» با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط مدیران سیما به‌زودی از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>