سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

بررسی بیش از ۸۰۰ اثر در نخستین جشنواره ملی فیلم، عکس و پوستر صنعت بیمه

jashnvare-bime

بیش از ۸۰۰ اثر در بخش‌های فیلم، عکس و پوستر به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم و عکس و پوستر صنعت بیمه ارسال و توسط داوران بررسی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط‌عمومی جشنواره ملی فیلم و عکس و پوستر صنعت بیمه، در بخش فیلم‌ با موضوع اهداف بیمه کرونا و مبحث آزاد فیلم‌های کوتاه، مستند، نماهنگ و انیمیشن ۵۰۰ فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید که به ترتیب ۳۷۰ و ۱۰۰ فیلم و انیمیشن در بخش اول انتخاب و در مرحله بعد از میان آن‌ها ۵۰فیلم و ۷۰انیمیشن برای بررسی نهایی اعضای هیات‌دوران برگزیده شد.

در بخش عکس و پوستر نیز به ترتیب ۲۵۰ و یکصد اثر به دبیرخانه ارسال شد که در بخش اول ۲۰۰عکس و ۵۰ پوستر و در مرحله بعد به ترتیب ۶۲ و ۳۰ عکس و پوستر برای بررسی نهایی اعضای هیات‌داوران برگزیده شد.

فریدون جیرانی، جلیل اکبری صحتُ بهتاش صناعی‌ها، سیدارشاد میرشجاعی، فرشاد نجفی‌پور، غلامرضا سلیمانی، مجید مشعلچی فیروزآبادی، احمدرضا عصاری، مرتضی کامرانی، ابوالفضل آقادادی اعضای هیات داوران بخش فیلم و عکس و قباد شیوا، کاظم درم‌بخش و سمیه ولیان اعضای هیات داوران بخش پوستر هستند.

اعضای هیات انتخاب این جشنواره امیر کرم‌یزدی، علی نوروزی، محمدحسین عابدی، سیاوش چاوشی، کاوه خداشناس، سهیلا حسینی، احمدرضا عصاری و محسن الهی‌نیا هستند.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس و پوستر بیمه به دبیری امیر کرم‌یزدی ششم آذرماه برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>