سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آذر ۱۳۹۹ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تسلیت جشنواره فیلم مقاومت در پی شهادت محسن فخری‌زاده

fakhrzadeh2

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دبیرخانه این رویداد سینمایی در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای شد. اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاورد‌های علمی کشور خواهد بخشید. فقدان این دانشمند برجسته ناگواراست و امیدواریم شاگردانش ادامه دهنده راه او باشند.

جشنواره فیلم مقاومت، شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی، خانواده محترمشان و آحاد مردم و محور مقاومت تسلیت می گوید.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>