سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۹ در ۸:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

محمد حمیدی‌مقدم در برنامه «نردبان» از جزئیات برگزاری جشنواره سینماحقیقت می‌گوید

nardeban hamidi

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» در مصاحبه با دبیر چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت جزئیات برگزاری این جشنواره را بررسی کرده و به استقبال این رویداد سینمایی می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیست و یکمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

در این قسمت از «نردبان»، ویژه‌برنامه‌ای برای چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی آنتن می‌رود و محمد حمیدی‌مقدم دبیر این جشنواره جرئیات برگزاری این جشنواره را برای مخاطبان رسانه ملی تشریح خواهد کرد.

حمیدی‌مقدم در این ویژه برنامه و در گفت‌وگو با نردبان، به چالش‌های برگزاری این دوره از جشنواره که همزمان با پاندمی کرونا شده است اشاره و ناگفته‌هایی از برگزاری آنلاین جشنواره را اعلام کرد. وی همچنین درباره بلیط‌فروشی مردمی توضیح داد و قیمت بلیت‌ها برای تماشای مستندها را اعلام کرد. او با اشاره به کارگاه‌های این دوره از جشنواره که با حضور اساتید برجسته سینمای مستند ایران و جهان برگزار می‌شود، مهمان ویژه این دوره از جشنواره سینماحقیقت، پاتریشیو گوسمان، مستندساز شیلیایی را معرفی کرد و درباره غیررقابتی‌شدن بخش بین‌الملل توضیحاتی داد.

علاوه بر این، نردبان در ویژه برنامه خود به مناسبت جشنواره سینماحقیقت، با تعدادی از مستندسازانی که به این دوره از جشنواره راه پیدا کردند صحبت کرده و درباره فیلمشان از آنان توضیحاتی می‌گیرد.

همچنین در بخش دیگر برنامه، حامد شکیبانیا و امید بلاغتی مروری بر انتخاب مستندها در این دوره از جشنواره و دوره‌های قبلی داشته و درباره چرایی مستندهایی که نتوانستند به جشنواره راه پیدا کنند بحث و بررسی خواهند داشت.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت از نردبان در حال و هوایی نزدیک به جشنواره در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ضبط شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>