سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ آذر ۱۳۹۹ در ۷:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«مصلحت نظام» آماده حضور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر می‌شود

maslehate-nezam

فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه آماده حضور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

به گزارش سوره سینما، فیلم «مصلحت نظام» نخستین تجربه کارگردانی سینمایی حسین دارابی به حساب می‌آید و داستان آن در دهه ۶۰ می‌گذرد.

«مصلحت نظام» سومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم سوره است که با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی با همراهی جمعی از چهره‌های شناخته‌شده تئاتر کشور در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و هم‌اکنون مراحل فنی را برای حضور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر طی می‌کند.

حسین دارابی پیش از این با کارگردانی آثار کوتاه توانسته جوایز متعدد داخلی و خارجی را کسب کند که جایزه ویژه هیأت‌داوران جشنواره مذاهب امروز ایتالیا و جوایز اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ۱۰۰، جشنواره مردمی عمار و… از جمله جوایز داخلی و بین‌المللی او به عنوان کارگردان بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>