سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
احکام جدید در سازمان سینمایی/

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی معرفی شد

rasool-sadeghi

با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی محمد رسول صادقی به عنوان مدیر کل روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

با حکم معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی محمد رسول صادقی به عنوان مدیر کل روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

سوره سینما- در متن حکم آمده است:  نظر به سوابق ارزشمندتان در حوزه هنر و رسانه به موجب این حکم به سمت مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می‌شوید. با شناختی که از شما دارم، امیدوارم که بتوانید از طریق تعامل سازنده با رسانه‌ها و ایجاد ارتباط عاطفی و موثر با اهالی سینما،‌در ایجاد روح‌امید، آرامش و همدلی در جامعه پرافتخار سینمایی کشور گام‌های موثری بردارید. توفیقات روز‌افزون‌تان را در خدمت به فرهنگ و هنر ایران اسلامی از خداوند متعال خواهانم.

محمدرسول صادقی متولد ۱۳۵۶ درشهر تهران و فارغ‌التحصیل رشته خبرنگاری است. او فعالیت رسانه‌ای خود را به عنوان روزنامه‌نگار از سال ۱۳۷۳ آغاز و در نشریات و روزنامه‌هایی چون: معیار،‌اخبار، گزارش‌روز، همشهری، انتخاب، جام‌جم ، سینما و… در مقام خبرنگار، منتقد، نویسنده و دبیر قلم‌زده و سردبیر رسانه‌هایی چون : سایت ایران تئاتر، سایت رودکی و ماهنامه خانه هنرمندان ایران بوده است.

او تاکنون: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، معاون تولید هنری بنیاد رودکی و نیز مدیر روابط عمومی چندین دوره از جشنواره تئاتر فجر، جشنواره نمایش‌های آئینی-سنتی، جشنواره نمایش‌های عروسکی تهران-مبارک، جشنواره تئاتر مقاومت، جشنواره خیابانی مریوان، جشنواره‌ هنرهای اسلامی،‌همایش سراسری آئین‌های عاشورایی، جشنواره تئاتر رضوی، جشنواره پلیس، جشنواره فیلم پلیس وچند فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی بوده است.

متن حکم آرش امینی که روز گذشته به سمت مدیر کل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب شد نیز، بدین شرح است: با توجه به پیشینه هنری و علمی و تجارب ارزشمندتان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و بین المللی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل حوزه ریاست و امور بین‌الملل سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از کارشناسان با تجربه و کارآزموده زمینه‌های ارتقاء مدیریت کارآمد و بهینه سازمان و گسترش حضور سینمای ایران در عرصه‌های جهانی را فراهم نمائید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>