سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
فیلمی برای خانواده‌ها/

«آب نبات قرمز» به مرحله تروکاژ رسید

h.esmaeeli

فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» به تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی و کارگردانی محسن دامادی در مرحله تروکاژ است.

فیلم سینمایی «آب نبات قرمز» به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی و کارگردانی محسن دامادی در مرحله تروکاژ است.

دامادی درباره آخرین خبرها از این فیلم به سوره سینما گفت: به علت بیماری و عمل جراحی که برایم پیش آمد، تولید «آب نبات قرمز» مدتی به وقفه افتاد و هم اکنون در دوران استراحت به سر می برم. فیلم اما ، مراحل فنی را سپری می کند و این روزها جلوه‌های ویژه آن به دست متخصصان در حال انجام است و به عبارت دیگر کار به مرحله تروکاژ و c.g.i  رسیده است.

وی افزود: پس از بهبودی کامل و به گمانم اواسط مهر ماه فیلمبرداری بخش های زنده کار را انجام می دهیم. «آب نبات» قرمز یک داستان فانتزی دارد و بر همین اساس سعی دارم در مرحله انتخاب بازیگر به سراغ کسانی بروم که با این ویژگی فیلم سنخیت داشته باشند.

دامادی در پاسخ به این سوال که آیا این فیلم یک اثر کودکانه به حساب می آید، گفت: محور قصه کودکان هستند، اما مخاطبان این فیلم را عامه جامعه تشکیل می دهند. حتی فیلم را برای شرکت در جشنواره کودک هم ارائه نمی دهیم، چون علاوه بر اینکه فرصت کمی داریم، داستان آن نیز به طور صد در صد کودکانه نیست.

«آب نبات قرمز» داستان یک آب نبات جادویی را روایت می کند که هر کس آن را بخورد می تواند کارهای عجیب و غریبی انجام دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>