سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۹ در ۶:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب

سیروس مقدم با سریال «جزیره» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

siroos-moghadam

سیروس مقدم کارگردان سریال پرمخاطب «پایتخت» با سریال «جزیره» قدم در شبکه نمایش خانگی می‌‌‏گذارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سریال؛ سیروس مقدم کارگردان با سابقه تلویزیون که سریال‌های پرمخاطبی را برای تلویزیون ساخته‏ است این بار با سریال «جزیره» که اختصاصی از فیلمیو پخش می‌شود، قدم در شبکه نمایش خانگی می‌‌‏گذارد.

مقدم در این سریال با همکاری منوچهر محمدی تهیه‌کننده کهنه‏‌کار سینما و تلویزیون به سراغ قصه‏‌ای ملودرام و اجتماعی رفته که علی طالب‌آبادی آن را نوشته است.

گفتنی است این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و انتخاب بازیگران آن در حال انجام است؛ تا برای پخش اختصاصی از فیلیمو در سال ۱۴۰۰ آماده شود.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، تدوین: سپیده عبدالوهاب، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، صدابردار: امیر عاشق، مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، جلوه‌های ویژه کامپیوتر: فرید ناظر فصیحی، عکاس: امید صالحی، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی و نادر اژدری، مدیر تولید: مسعود دلیری، مجری طرح: امیر حسین حیدری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>