سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

داور سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر میهمان «کتاب‌باز» شد

ketab-baz

میثم مولایی تدوینگر سینما و تلویزیون و داور بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر به برنامه «کتاب‌باز» می‌آید.

به گزارش سوره سینما، میثم مولایی تدوینگر فیلم‌های سینمایی «تنگه‌ ابوقریب»، «غلامرضا تختی»، «خوک»، «۲۳ نفر» و… که در در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر نیز یکی از داورانِ بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران بوده است، امشب با حضور دربرنامه تلویزیونی «کتاب‌باز» از مهندسیِ روایت‌های فیلمنامه در تدوین خواهد گفت.

او که دانش‌آموخته‌ رشته‌ سینما در دانشگاه سوربن فرانسه است، در این برنامه‌ تلویزیونی به معرفی چندین کتاب خواهد پرداخت که تعدادی از آن‌ها در حوزه تدوین است.

در بخش دوم «کتاب‌باز»، مسعود فراستی که یکی از کارشناسان ثابت این برنامه‌ تلویزیونی است در ادامه‌ مبحث پیشین، به بررسی و خلاصه‌گویی کتاب «شش یادداشت برای هزاره‌ بعدی» اثر ایتالو کالوینو می‌پردازد.

برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۱۹ در شبکه‌‌ نسیم پخش و روز بعد در ساعات ۱ ، ۹ و ۱۴ بازپخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>