سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مستند «بی بی جان» روی میز تدوین قرار گرفت/ زندگی ۳ کودک معلول سیرجانی

bi-bi-jan

با پایان تصویربرداری مستند «بی بی جان» به کارگردانی سیدحمید میرحسینی و تهیه‌کنندگی علی درویشی از جدیدترین تولیدات سیمای استان‌ها، این فیلم روی میز تدوین قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم مستند «بی بی جان» روایتگر زندگی بی‌بی‌جان کریمی‌زاده ساکن سیرجان است که به تنهایی سرپرستی سه کودک معلول ذهنی (بیماری PKU ) خود را بر عهده دارد و در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند.

پژوهش و پیش تولید این مستند دو سال به طول انجامیده و به مدت دو ماه در منطقه دارستان شهرستان سیرجان تصویربرداری شده است.

سیدحمیدمیرحسینی از مستند سازان برجسته کرمانی است که برخی از مستندهای وی طی چندسال اخیر از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شده است و در جشنواره تولیدات تلویزیونی شیراز توانسته با مستند ستاره از کویر ۸ عنوان جایزه را در هشت بخش به دست آورد. وی همچنین ساخت فیلم های مستندی چون: سمفونی خاموش، رو به جایی دور، نجوایی در دور دست، و اینک زندگی، قطره چون دریا و … را در کارنامه کاری خود دارد. این مستندساز توانسته است تا به امروز در بیش از شصت فستیوال ملی و بین المللی فیلم حضور پیدا کند و عناوین مختلفی را به دست آورد.

از دیگر عوامل مستند بی بی جان می توان به مدیر تصویربرداری: علی رضا نجیب زاده، صدابردار: افراسیاب امیری، مدیر تولید: زینب عبدا… آبادی، پژوهش و تدوین : سیدحمید میرحسینی، عکاس و برنامه ریز: فرزاد میرحسینی، مجری طرح :حجت طاهری، موسیقی: رضا ارجمندی، صداگذاری: مریم شهسواری، دستیاران تصویر: علیرضا طاهرنژاد، علی صالحی، ترجمه: نازیتا شاه اسماعیلی، مشاور پزشکی: دکتر فهیمه ناظری، اصلاح رنگ: مازیار محمدی و مشاور رسانه ای: سارا کبریایی اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>