سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

هیأت آنلاین برترین پلتفرم مذهبی کشور شد

heyatonline

در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، وبسایت و اپلیکیشن هیأت آنلاین عنوان برترین پلتفرم مذهبی کشور را از آن خود کرد.

به گزارش سوره سینما، جشنواره وب و موبایل ایران، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عرصه‌ رقابت بین اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌های فارسی است که در پایان هر سال برگزار و در آن بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی با انتخاب داوران، برگزیده شده و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا می‌شود.

بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره حضور داشتند و درسه مرحله به صورت آنلاین رای گیری اتفاق افتاد و در نهایت برندگان هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران که به صورت آنلاین برگزار شد، اپلیکیشن و وبسایت هیأت آنلاین عنوان برترین اپلیکیشن مذهبی کشور را به دست آورد.

سامانه هیأت‌آنلاین به آدرس Heyatonline.ir به عنوان مرجع پخش زنده هیئات و مراسم های مذهبی فعالیت می‌نماید و اپلیکیشن آن با بیش از ۴۲ هزار نصب فعال، محتوای سامانه را در اختیار کاربران قرار می دهد. ترافیک استفاده از این سامانه برای کاربران رایگان است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>