سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جزییات اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی اعلام شد/ اجرای مژده لواسانی

lavasani-razavi

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به همراه معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد با اجرای مژده لواسانی، پنجشنبه هفتم اسفندماه در شهر گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی»، آیین اختتامیه این رویداد به دبیری سعید نجاتی پنجشنبه شب هفتم اسفندماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار و به صورت آنلاین از سامانه‌های برخط «ودیو»، «تیوال» و «هاشور» و شبکه استانی گلستان پخش می‌شود.

اجرای این مراسم را که به منظور حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان و رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور جمع محدودی از نامزدها و برگزیدگان جشنواره برگزار می شود، مژده لواسانی برعهده دارد.

در این مراسم که از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود، علاوه‌بر برگزاری بزرگداشت مهدی فخیم‌زاده و محمدعلی نجفی به‌عنوان ۲ چهره پیشکسوت سینمای ایران، برگزیدگان جشنواره چهاردهم در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «فیلمنامه»، «پویانمایی» و «موبایلی»، و «نوجوان» معرفی و تجلیل می‌شوند.

پخش کلیپ و گزارش ویدئویی از فرآیند برگزاری جشنواره چهاردهم تحت ملاحظات و رعایت‌های کرونایی از دیگر بخش‌های آیین اختتامیه خواهد بود.

بخش‌های دیگری از این مراسم به اجرای موسیقی توسط هنرمندان استان گلستان و نیز سخنرانی و ارائه گزارش درباره فعالیت‌های فرهنگی استان از سوی مسئولان ذی‌ربط در استان اختصاص خواهد یافت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>