سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
یک کمدی عاشقانه/

آهنگساز «طلا و مس» ساخت موسیقی «خواب‌زده‌ها» را آغاز کرد

6666

آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» را آغاز و تأکید کرد موسیقی این فیلم قبل از ایام محرم آماده می‌شود.

آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی فیلم سینمایی «خواب‌زده‌ها» را آغاز و تأکید کرد موسیقی این فیلم قبل از ایام محرم آماده می‌شود.

آریا عظیمی‌نژاد درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: این روزها مشغول ساخت موسیقی فیلم «خواب‌زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی هستم. این دومین همکاری من با جیرانی است. پیش از این موسیقی فیلم «پارک‌ وی» را ساخته بودم. «خواب‌زده‌ها» یک کمدی عاشقانه است و قرار است موسیقی فقط در فضاهای عاشقانه وارد شود از این منظر من و جیرانی با هم تفاهم داشتیم که بخش‌های طنز فیلم موسیقی نداشته باشد. از هفته آینده ساخت موسیقی این فیلم به صورت جدی‌تر آغاز و قبل از ایام محرم کار تمام می‌شود.

«خواب‌زده‌ها» یک کمدی عاشقانه است که داستان دختری به نام نازگل مشرقی دختر جنوب شهری را روایت می کند که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی‌اش در حال فروپاشی است. در این فیلم سینمایی فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی بازی کرده‌اند.

عظیمی‌نژاد آهنگسازی مجموعه‌های تلویزیونی «او یک فرشته بود»، «پایتخت»، «تا ثریا» و فیلم‌های سینمایی «میم مثل مادر»، «فرزند خاک»، «طلا و مس» و … را در کارنامه داشته است.