سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

آخرین برنامه «زعفران» با بهارانه‌هایی از سراسر ایران

zaferan

جمعه ۲۲ اسفندماه آخرین برنامه «زعفران» از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت و بیش از صد ویدیو از مخاطبان برنامه پخش خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه زعفران که از همان ابتدای ورود به عرصه تلویزیون با جشنواره تعاملی‌اش در تلاش برای کشف استعدادهای جوانان در عرصه تولید محتوا بود، حالا در گام آخر محتوای اصلی برنامه را به جوانانی از سراسر ایران سپرده تا پیشرفت چشمگیرشان را نشان دهد.

در هفته‌های گذشته از این جوانان خواسته شده بود تا ویدیوهایی با موضوع به استقبال  بهار، تشکر از کادر درمان و سالی که گذشت را برای برنامه ارسال کنند و ویدیوهای بسیاری از سراسر ایران به دست دست‌اندرکاران برنامه رسید که از میان آنها نزدیک به صد ویدیو برای پخش در روز جمعه انتخاب شده‌اند.

زعفران که از ابتدای مرداد ماه پخش خود را از شبکه دو آغاز کرد، در طول مسیر بیست و شش قسمتی در گفت‌وگو با مهمانانی فعال در عرصه تولیدمحتوا تجربیات این افراد را در اختیار مخاطبان خود قرار داد تا در تولیدمحتوا و برنامه‌سازی به آنها کمک کند.

ورود یک عروسک  با نام قطره زرشناس که بزرگترین عروسک ماریونت تلویزیونی است نیز در راستای همین تفکر بود که به این جوانان ثابت کند از خلاقیت در این عرصه نباید بترسند.

آخرین برنامه زعفران با تهیه‌کنندگی محمد سلوکی و سردبیری و کارگردانی افشین لیاقت، صبح جمعه، ۲۲ اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روی آنتن شبکه دو می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>