سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب
حضور ستاره در یک فیلم متفاوت/

مهناز افشار به فیلم علیرضا نادری پیوست/فیلمی متفاوت از نمایشنامه‌نویس مطرح تئاتر

mahnaz-afshar2

مهناز افشار در فیلم سینمایی «پدرکشی» به کارگردانی علیرضا نادری مقابل دوربین می‌رود.

مهناز افشار در فیلم سینمایی «پدرکشی» به کارگردانی علیرضا نادری مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، به تازگی مهناز افشار برای بازی در فیلم سینمایی «پدرکشی» به کارگردانی علیرضا نادری قرارداد بسته است. احتمالا افشار قرار است نقش همسر مهدی هاشمی را بازی کند. پیش از این حضور مهدی هاشمی، حامد بهداد، آرزو افشار و رضا شاهبداغی در این فیلم قطعی شده بود.

تهیه‌کننده «پدرکشی» امیر سیدزاده است. قرار است به زودی سایت این فیلم سینمایی رونمایی شود. قرار بود نادری فیلمش را ۲۵ شهریورماه کلید بزند که به دلیل مشغولیت برخی عوامل مثل تورج اصلانی که قرار است فیلمبردار این فیلم باشد کلید خوردن «پدرکشی» احتمالا در مهرماه اتفاق می‌افتد. قصه این فیلم درباره رابطه متفاوت یک پدر و پسر است.

علیرضا نادری نمایشنامه‌نویس مطرح تئاتر است که «پدرکشی» اولین تجربه وی در مقام کارگردانی سینما به حساب می‌آید. وی نگارش فیلمنامه‌های مجموعه‌های تلویزیونی «میوه ممنوعه»، «در مسیر زاینده‌رود» و فیلم سینمایی «کیفر» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>