سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

«کوچه‌ برلن» پاییزی می‌شود/ رضا حداد به سینما می‌آید

pooria-azarbayejani

پوریا آذربایجانی از کلید خوردن فیلم سینمایی «کوچه برلن» اواخر آبان ماه بعد از دریافت پروانه ساخت خبر داد.

پوریا آذربایجانی از کلید خوردن فیلم سینمایی «کوچه برلن» اواخر آبان ماه بعد از دریافت پروانه ساخت خبر داد.

آذربایجانی درباره فیلم جدیدش «کوچه برلن» به سوره سینما گفت: تا پایان این هفته تکلیف پیدا کردن تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار این فیلم مشخص می‌شود و می‌توانیم برای دریافت پروانه ساخت اقدام کنیم. بعید می‌دانم برای دریافت پروانه ساخت معطل شویم یا مشکلی پیش بیاید.

این کارگردان افزود: این فیلم نسبت به فیلم قبلی‌ام «عاشقانه‌های تجریش» به لحاظ فیلمنامه فیلم کامل‌تری است. فقط به این فکر می‌کنم که فیلم فی‌نفسه خوب از آب دربیاید، مقایسه آن با فیلم‌های فیلمسازان مطرحی که امسال در جشنواره فجر حضور دارند برایم مطرح نیست. «کوچه برلن» بهتر است در فصل پاییز فیلمبرداری شود. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که اواخر آبان ماه فیلم را کلید بزنیم.

وی درباره همکاری‌اش با یک کارگردان تئاتر گفت: همکاری من با رضا حداد کارگردان نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز» به حدود ۱۱ سال پیش برمی‌گردد. رضا حداد پیشنهادی برای کارگردانی بخش‌های تصویری کار به من داد من هم سعی کردم به بهترین شکل کارم را انجام دهم و از این همکاری کاملا احساس رضایت دارم.  تا جایی که من مطلعم حداد ایده‌هایی برای ورود به سینما دارد اما نمی‌دانم در مقام تهیه‌کننده وارد سینما خواهند شد یا کارگردان. عقیده دوستانی که درباره این نمایش و وجه متمول بودن شخصیت رضا حداد نظر داده‌اند قابل احترام است. شخصا فکر می‌کنم اگر یک فرد پولدار پولش را در راه مقاصد فرهنگی و هنری خرج کند قابل احترام و پسندیده است اما اینکه نتیجه کار چیست یا چه کیفیتی دارد بحث دیگری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>