سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

اکران عمومی فیلم‌های سینمایی برتر فجر۳۹ روی آنتن شبکه‌های سیما

yadoo-taktirandaz

معاون سیما از اکران عمومى فیلم‌هاى سینمایى «یدو» و «تک تیرانداز» برگزیده‌های سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر براى نخستین بار از شبکه‌هاى تلویزیون خبر داد.

به گزارش سوره سینما، دکتر حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی در خصوص جزئیات پخش فیلم‌های سینمایی در نوروز ۱۴۰۰ گفت : ۱۴۴ فیلم سینمایی برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است که در این میان مردم بیش از ٢٠ اثر سینمایی از ایران را تماشا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی فیلم‌های سینمایی ایرانی قبل از اکران عمومى برای نخستین بار از قاب تلویزیون پخش خواهد شد، افزود: فیلم‌های سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری برگزیده‌های سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر در جدول پخش شبکه‌های یک و سه قرار گرفته است.

شاه آبادی تصریح کرد: همچنین فیلم‌ سینمایی «مهران» به کارگردانی رقیه توکلی جزو فیلم‌های برگزیده کمدی درام در سال ۹۹ است که برای نخستین بار از سیما در نوروز ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

معاون سیمای رسانه ملی عنوان کرد: فیلم سینمایی «شکرستان» با موضوعى متفاوت و جذاب ساخته مسعود صفوی از دیگر فیلم‌هایی است که از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دکتر شاه آبادی با بیان اینکه ساختار فیلم سینمایى یکى از علاقه مندى هاى اولویت دارِ مخاطبان رسانه ملى است، خاطرنشان کرد: انتخاب و پخش این فیلم‌های موفق و ارزشى سینماى ایران در جشنواره فیلم هاى سینمایى نوروز تلویزیون با امکان مشاهده چند ده میلیونى مردم، حاکى از آن است صداوسیما ضمن همراهى و الفت با سینماگران دغدغه مند حامى بزرگ هنر صنعت سینماست.

گفتنی است جزئیات پخش فیلم های سینمایی «یدو»، «تک تیرانداز»، «شکرستان» و «مهران» از تلویزیون در نوروز ۱۴۰۰ به شرح ذیل است:

شبکه یک :

فیلم سینمایی «یدو» روز جمعه ششم فروردین ساعت ۱۱:۱۵

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» روز دوشنبه نهم فروردین ساعت ۱۱:۱۵

فیلم سینمایی «مهران» روز جمعه سیزدهم فروردین، ساعت ۱۱:۱۵

شبکه دو  :

فیلم سینمایی «مهران» روز پنجشنبه دوازدهم فروردین ساعت ۱۷

فیلم سینمایی «شکرستان» روز پنجشنبه پنجم فروردین ساعت ۱۷

شبکه سه :

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» روز پنجشنبه پنجم فروردین ساعت ۱۵

فیلم سینمایی «یدو» روز جمعه سیزدهم فروردین ساعت ۱۵


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>