سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نسرین نصرتی به سریال «زیرخاکی» پیوست

nasrin-nosrat

نسرین نصرتی با سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا به تلویزیون برمی‌گردد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این سریال، در حالی که کمتر از دو هفته به پایان تصویربرداری فصل دوم «زیرخاکی» مانده و این سریال با ترکیبی خاص از بازیگران گزیده کار ساخته می شود، هنرمندان جدیدی نیز به پروژه اضافه می شوند.

اخیرا نسرین نصرتی بازیگری که از دهه ۸۰ فعال است و با «پایتخت» به شهرت رسید برای ایفای نقش در «زیرخاکی» قرارداد بسته است.

فهیمه سریال «پایتخت» که از فصل دوم به این پروژه پیوسته از سال ۹۲ تا به حال علاقه ای به پذیرفتن پیشنهادات مختلف خود نداشته و به جز یک سریال نوروزی، یک مینی سریال و یک تله فیلم در این سالها، در نقش دیگری در تلویزیون دیده نشده اما حالا در سال ۱۴۰۰ مقابل دوربین جلیل سامان می‌رود.

«زیرخاکی» این روزها فصل دوم خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس پشت سر می‌گذارد و مراحل فنی آن نیز همزمان با تصویربرداری در جریان است.

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>