سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۹:۵۶ ق.ظ چاپ مطلب
علی اصغری فیلمنامه‌نویس اول جشنواره کازان شد/

نمایشی دفاع مقدسی از نویسنده «دهلیز» روی صحنه/ نگارش فیلمنامه «در خونگاه»

ali-asghari

علی اصغری از نگارش فیلمنامه سینمایی «در خونگاه» با مضمون مهاجرت خبر داد.

علی اصغری از نگارش فیلمنامه سینمایی «در خونگاه» با مضمون مهاجرت خبر داد.

اصغری درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: یک فیلمنامه سینمایی به نام «در خونگاه» را در دست نگارش دارم که مضمون مهاجرت دارد.

نویسنده «دهلیز» گفت: در جشنواره کازان روسیه که هفته پیش برگزار شد برای فیلمنامه «نامه‌های خیس» که به همراه مرجان اشرفی زاده نوشتیم ، جایزه اول فیلمنامه‌نویسی را دریافت کردیم. یک نمایشنامه دفاع مقدسی به نام «تمام شهر بارانی است» با مضمون دفاع مقدس نوشته‌ام که از هفته آینده در اداره تئاتر به کارگردانی رضا رمضانی روی صحنه می‌رود.

نویسنده «فصل فراموشی فریبا» افزود: نمایشنامه نوشتن را بیشتر از فیلمنامه‌نویسی دوست دارم اما از آنجا که با فیلمنامه‌نویسی بخشی از دغدغه‌های مالی برطرف می‌شود در این زمینه هم فعالیت می‌کنم.  مسلط بودن به روایت و اصول درام‌نویسی نویسنده را هم در نوشتن فیلمنامه و هم نمایشنامه یاری می‌کند و چندان تفاوتی بین نوشتن این دو نیست.

وی افزود: با توجه به موفقیتی که «دهلیز» به دست آورد انتظار می‌رود که در فیلمنامه‌های بعدی کیفیت بهتری ارائه دهم و طبیعتا این استرس در من وجود دارد که کار بعدی‌ام کیفیت قابل قبولی داشته باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>