سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

عیدانه «دعوت» روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود

davat-eid-fetr

هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، برنامه رمضانی «دعوت» تدارک ویژه‌ای برای این مناسبت فرخنده در نظر گرفته است.

به گزارش سوره سینما، برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و حضور کارشناس خانواده حجت‌الاسلام محمد برمایی که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه یک رفت، امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در روز عید سعید فطر و در قالب عیدانه «دعوت» حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

عیدانه «دعوت» میزبان مهمانان منتخبی است که در روزهای پخش برنامه مخاطبان بسیاری را با خود همراه کردند و امروز درعید سعید فطر باردیگر درفضایی شاد مهمان این برنامه خواهند بود.

ویژه‌برنامه «دعوت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی کشاورز، سردبیری محیا اسناوندی و حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی کارشناس خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که امسال با حفظ رسالت ذاتی خود یعنی پرداختن به مبحث مهم خانواده و با رویکرد اصلی نگاه ویژه به خاندان و بزرگ خاندان ایرانی در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۹:۱۵ پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>