سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق.ظ چاپ مطلب

انتشار تصاویر جدید از سریال داوود میرباقری

salman-farsi-1

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، به خرابه‌های شام رسید.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی سیمافیلم با انتشار چند تصویر تازه از سریال «سلمان فارسی»، از تولید بخش‌های مرتبط با خرابه‌های شام خبر داد. این سریال که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد، در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام را روایت می‌کند.

تصویربرداری این سریال، اواخر آذر ۱۳۹۸ در کویر شهداد کرمان آغاز شد و این روزها در حوالی شهر شاهرود دنبال می‌شود و پخش سریال از سال ۱۴۰۵ آغاز می‌شود.

salman-farsi-2

از ابتدای سال جاری، گروه سازنده سریال «سلمان فارسی» به منظور لوکیشن‌یابی به چند کشور از جمله لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان سفر کردند.

همزمان، به موازات فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور و ساخت تجهیزات در شهرک سینمایی غزالی، ساخت دکورهایی در منطقه آبسرد دماوند نیز آغاز شده است. بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری، تصویربرداری بیزانس به اتمام می‌رسد و تصویربرداری فصل ایران دوران ساسانی آغاز خواهد شد.

salman-farsi-3

تاکنون بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و همچنین چند بازیگر خارجی جلوی دوربین رفته‌اند.

سریال «سلمان فارسی» به سفارش مرکز سیمافیلم و توسط موسسه زلال فیلم ساخته می‌شود.

salman-farsi-4


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>