سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
آهنگساز برنده سیمرغ روی صحنه تئاتر/

به همبازی بودن با گلاب آدینه مفتخرم/ در سینما بازی نمی‌کنم

behzad-abdi

آهنگساز فیلم سینمایی «دهلیز» از بازی در نمایش «سیندرلا» و همبازی بودن با گلاب آدینه ابراز خرسندی کرد.

آهنگساز فیلم سینمایی «دهلیز» از بازی در نمایش «سیندرلا» و همبازی بودن با گلاب آدینه ابراز خرسندی کرد.

بهزاد عبدی را بیشتر با عنوان آهنگساز فیلم می‌شناسیم، او این روزها در نمایش «سیندرلا» به کارگردانی جلال تهرانی روی صحنه تئاتر است وی درباره این تجربه به سوره سینما گفت: این اولین تجربه من در تئاتر نیست و قبلا در نمایش‌های مختلف بازی کرده‌ام وقتی از دفتر جلال تهرانی با من تماس گرفته شد مشتاقانه پذیرفتم. در این نمایش با بزرگانی مثل گلاب آدینه، بهنوش طباطبایی و مجید آقابزرگی همبازی بودم.

آهنگساز فیلم «آل» افزود: هم‌کلام شدن با گلاب آدینه فارغ از صحنه تئاتر باعث قوت قلب است و همبازی شدن با ایشان برای من لذت‌بخش بود. بسیار از ایشان یاد گرفتم. از بازی در این نمایش بسیار راضی‌ام.

وی درباره اینکه بازی در سینما را هم می‌پذیرد گفت: بعید می‌دانم در سینما بازی کنم. نگاهم به تئاتر اینطور نیست که سر هر کاری بروم صرف اینکه روی صحنه باشم. بازیگر تئاتر  باید خودش را وقف کارش کند. متأسفانه در اکثر رشته‌های هنری چنین نگاهی وجود ندراد به همین دلیل کسانی را می‌بینیم که یک روزه آهنگساز یا بازیگر می‌شوند. برخورد به اصطلاح مصرفی با هنر برخورد پیش‌برنده‌ای نیست.

عبدی ساخت موسیقی فیلم‌های «زبان مادری»، «آمین خواهیم گفت»، «چشم» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>