سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

اختتامیه اولین جشنواره بزرگ صالح عید غدیر برگزار می‌شود

saleh-festival

فیلم‌های کوتاه و مستند جشنواره فیلم صالح ۵ و ۶ مردادماه اکران و برگزیدگان آن ۷ مردادماه مصادف با عید غدیر در امامزاده صالح (ع) معرفی می‌شوند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم صالح، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم صالح به دبیری رسول صانعی پنج‌شنبه ۷ مردادماه ساعت ۲۱ مصادف با عید غدیر خم در صحن امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار می‌شود.

در این مراسم برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه، مستند و همینطور قاب صالح معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد.

داوران این دوره از جشنواره، سید جمال ساداتیان، منیره قیدی، سیدمسعود اطیابی در بخش فیلم کوتاه داستانی، محمدعلی فارسی، مهدی زمان پور کیاسری و مصطفی رزاق کریمی در بخش مستند هستند. در کنار ایشان نیز برخی از چهره‌های هنری و مسئولین فرهنگی و سینمایی کشور در مراسم اختتامیه حضور دارند.

در ادامه این خبر، برنامه اکران فیلم‌های جشنواره در دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ مردادماه در سینما آستارا اعلام می‌شود. در این دو روز صاحبان آثار، منتقدین سینما و اصحاب رسانه به تماشا و نقد و بررسی این آثار خواهند پرداخت.

برنامه فیلم کوتاه روز اول

برنامه فیلم کوتاه روز دوم

برنامه فیلم مستند روز اول

برنامه فیلم مستند روز دوم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>