سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ب.ظ چاپ مطلب

مستند «ضریب هوشیاری ۳» آماده پخش شد

Gcs3

مستند «ضریب هوشیاری ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی روایتی تصویری از یک اتفاق مهم در دنیای پزشکی، آماده پخش شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم مستند «ضریب هوشیاری ۳» رونمایی از یک اتفاق مهم در دنیای پزشکی است و به روش منحصر به فردی برای نجات جان بیمارانِ در شرف مرگ مغزی پرداخته است.

مستند «ضریب هوشیاری ۳» (Gcs3) در ۵۰ دقیقه آماده نمایش شده و شامل تصاویر مستند از بیمارانی است که با این روش درمان شدند. نمایش وضعیت آنان پیش ‌و پس از عمل و حتی سال‌ها بعد از جراحی، بخش‌هایی از مستندات پزشکان ایرانی برای اثبات ادعای مؤثر بودن این روش درمانی است. همچنین مروری بر مقالات پزشکی مرتبط با این موضوع انجام شده و مستندات علمی‌پژوهشی نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

تحقیق، نگارش و کارگردانی این مستند را ابراهیم شفیعی بر عهده داشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به بازیگران: ابراهیم لطیفی، سهیل محبی، سها پور حاتمی، فهیمه گردان، علی خونساری، بیتا علی‌محمدی، مدیر فیلم‌برداری: سجاد سبحانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: جواد کاهه، مدیر صدابرداری: جلال سعادت یار، تدوین: مهدی توسلی، طراح گریم: زهرا عباسی، طراح صحنه و لباس: ابراهیم لطیفی، صداگذار: جلال سعادت یار، موسیقی: اکبر بلالی، عکاس: امیر ایزدی، مدیر تولید: امین رضئی، مدیر تدارکات: علیرضا نظری، روابط‌عمومی: مطهره کشاورز محمدیان و مشاور پروژه: وحید جلیلوند اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>